Krop og natur på langrendstur til Norge
Af Filip Hybholt, 9c
Vores linjefagstur til Norge med linjefaget Krop og Natur var en oplevelse, vi aldrig vil glemme. Turen bød på masser af sjove aktiviteter, gode minder og udfordringer.
Vi boede i hytter med mellem 3 og 7 personer i hver, og sammen med vores hyttegrupper skulle vi selv lave mad til alle måltider. Det gjorde, at vi lærte hinanden endnu bedre at kende, og selvom det krævede samarbejde og planlægning, fungerede det godt og var hyggeligt.
En stor del af turen handlede om langrend. For nogle gik det rigtig godt fra starten, mens andre havde lidt flere problemer med at holde balancen og komme frem i sneen. Selvom det kunne være hårdt og udfordrende, gav ingen op, og alle klarede sig igennem turen. Det gjorde oplevelsen endnu bedre, fordi vi hjalp og støttede hinanden undervejs. I pauserne på langrendsturene havde vi også sneboldskampe, som gjorde turene endnu sjovere.
Udover langrend var vi også på elgespotting i bus gennem den flotte norske natur. Det var spændende at kigge ud over landskabet og lede efter de store dyr. Om aftenen hyggede vi os med at kælke, hvilket var både sjovt og lidt vildt i mørket.
Vi havde også en rigtig hyggelig aften sammen, hvor vi lavede aktiviteter som “Guess the Song” og “Jeopardy”. Det gav masser af grin og god stemning, og det var en af de aftener, hvor hele holdet virkelig hyggede sig sammen.
Alt i alt var turen til Norge en fantastisk oplevelse med fællesskab, udfordringer og mange gode minder, som vi vil huske i lang tid.





