Vi opnormerer på Odense Friskole/SFO – og søger derfor 2 pædagoger til fast stilling på ca. 32 timer ugentligt.

Den ene stilling er til opstart den 1. juni og den anden stilling er med opstart 1. august.

Vi – en grundtvig-koldsk friskole midt i Odense – søger 2 pædagoger, som i samarbejde med skolens øvrige medarbejdere vil medvirke aktivt til, at skolens værdigrundlag og dannelsessyn udfordres, understøttes og videreudvikles.

Fællesskab og dannelse står øverst på dagsordenen på Odense Friskole, hvor vi har ca. 530 elever. Mødet mellem pædagog og barn er helt centralt, og vi vægter nysgerrighed, medbestemmelse og demokratisk dannelse højt. Vi søger en iderig kollega, som er vild med børn og deres forskelligheder. Du har lyst til at samarbejde med ledelsen og dygtige kollegaer om børnenes trivsel og udvikling. I vores SFO vil vi gerne styrke vores profil indenfor kreativitet, musik, bevægelse, udeliv og drama.

Vores SFO har ca. 180 børn og derudover er der tilknyttet klub for 4.- og 5. årgang med ca. 70 børn.

Læs om vores skole på www.odensefriskole.dk

Spørgsmål angående stillingerne stiles til vores leder af SFO Tommy Hardam på tlf.: 20684883

Ansøgningsfrist er onsdag 24. april kl. 10.00

Ansøgningen sendes i et samlet pdf-dokument til of@odensefriskole.dk  mrk. Pædagogansøgning

Samtaler afholdes i løbet af uge 18.