Maratondag med musisk linje

Musisk linje, som er det ene af skolens fem linjehold på tværs af 8.-10. klasse, afholdt torsdag d. 7. oktober maratondag.

Maratondagen er en ryste-sammendag, hvor holdet først har normal musisk linjefagsundervisning – dvs. sang, musik og dramaøvelser – efterfulgt af et program for resten af eftermiddagen, som peger frem mod årets forestilling.

Denne forestilling eksisterer ikke på nuværende tidspunkt, da den skal skabes i fællesskab af holdets 42 elever og 3 lærere, men processen blev for alvor startet op med maratondagen, og den kulminerer med premiere d. 31. januar 2022.

Vi rundede dagen af med sammen at spise Lottes lækre lasagne, hvorefter vi drog mod Teater Momentum og så den fantastiske og Reumert-præmierede forestilling ”Jeg er Silas” af Danmarks eneste erklærede LBGTQ+ teater HiLS DiN MOR.