7. årgang i Odense ZOO

Den 18. november var hele 7 årgang fra Odense friskole i Odense zoo og få undervisning af medarbejdere.

Da vi kom hen til zoo, blev vi delt ind i grupper og det var dem, vi skulle være med hele dagen. Vores gruppe startede med at gå op i bøgetoppen, hvor vi skulle tage et gruppebillede som bevis på, at vi alle havde været deroppe. Da vi alle havde været oppe i bøgetoppen, tog vi på fotosafari, hvor vi skulle tage billeder af nogle forskellige dyr. Det var f.eks. dyr som: chimpanse, giraf, zebra og mange flere. Vi nåede ikke at tage billeder af dem alle sammen, inden at vi skulle have undervisning, men det gjorde vi bagefter. Vi fik undervisning af en, der arbejdede i zoo, som skulle vise os de sydamerikanske dyr.

Vi synes, det var en rigtig hyggelig og sjov tur, som helt klart bragte os tættere sammen med C-klassen. Vi synes at det er en rigtig god ting at gøre i 7-klasse for at bringe a og b klassen tættere på den nye c-klasse