7.klasse i Havnebadet

Midt i januar fik vores idræts- og dansklærere en god ide. De tænkte, det kunne være sjovt af tage i Havnebadet hele 7. årgang. Det var selvfølgelig valgfrit, om man ville med.

Vi mødtes om morgen nede ved Havnebadet. Vi var meget spændte på, hvem der endte med at komme i, men vi endte alle sammen med at komme i. Nogle endda flere gange, selvom det var iskoldt.

Fordi strømmen er så dyr, havde de lukket saunaen. Så det var kun i bruseren, man kunne få varmen. Gulvet var også koldt, og man kunne ikke have sko på derinde. Så det var noget med at løbe og så på med fem par sokker.

Da alle havde fået varmen bare en lille smule, var det op på cyklen, og så tog vi på McDonald´s. Der fik alle en lille kakao og måske noget og spise.