God vinterferie

Her i uge 6 er 0-4 klasse kommet i skole igen. Det har været dejligt endelig at have gang i den igen både i skolegården, på gangene og i klasserne.

Eleverne har nydt at være sammen med klassekammeraterne og vi oplever endnu engang, hvor meget federe skolen er, når vi er sammen i virkeligheden.

Derfor tænker vi stadig på de mange elever fra 5-10 klasse, som holder fast i hinanden og skolen via Teams. På mange områder fungerer det ok, men det er svært at bevare motivationen. Lærerne forsøger at motivere og der bliver lavet mange on-line aktiviteter, der skubber på i en positiv retning:-)

Når vi kommer tilbage fra ferie, håber vi på at der i løbet af uge 8 kommer en melding om, at der kan komme flere elever tilbage på skolen i en eller anden form. Lige nu ved vi ikke noget – men vi håber.

Her kan I se nogle billeder fra skolegården fyldt med børn, som har nydt at være ude skolegården fyldt med sne.

God vinterferie

Thomas & Thomas