Pædagogisk dag – og forældre som undervisere

Fredag d. 27. januar var hele skolens pædagogiske personale på den efterhånden traditionelle pædagogiske dag på Den Frie Lærerskole i Ollerup. Her blev hele dagen brugt på at sætte fokus på de grundvig-Koldske værdier og deres direkte aftryk i vores hverdag. En spændende og meget udbytterig dag.

Men hvad så med alle børnene??? Jo, de var i de bedste hænder, da undervisningen i stort set alle klasser blev overtaget af forældrene. Og mangfoldigheden var stor… her følger en liste over aktiviteter, som blev arrangeret for skolens elever.

Besøg:
– H.C. Andersen Airport
– sanseudstilling på Brandts Klædefabrik
– Terrariet Vissenbjerg
– H.C. Andersens Museum
– Jernbanemuseet
– Historiens Hus
– skøjtehallen
– skaterbanen
– Kulturmaskinen
– Odense Politigård
– Odense Retshus
– Fjernvarme Fyn

… og herudover blev der på skolen spist morgenmand, dissekeret hjerter og set film i skolens biograf.

En stor tak til alle de aktive forældre, som var med til at muliggøre skolens pædagogiske dag samt give børnene en sjov og anderledes skoledag.