Velkommen til et nyt skoleår

Velkommen tilbage efter en dejlig sommerferie. Vores skole summer igen af glade og forventningsfulde børnestemmer.

Vores første uge i skole er gået med at få fortalt om ens ferie og hilst på nye lærere og klassekammerater. Taskerne er igen blevet fyldt og vi glæder os til årets mange aktiviteter og begivenheder.

Traditionen tro får vi meget ud af byen her i august. Odense er fyldt med spændende aktiviteter og vi er flittige deltagere i både HCA Festivals og den kommende kortfilmfestival OFF. Udover dette er der masser af andre spændende ting i gang og på vej.

Vores første skolemåned er også tiden hvor vores ældste klasser tager på deres udlandstur. I år går turene til Madrid, Prag og Berlin.

Vi glæder os til det nye skoleår. Her på hjemmesiden vil vi løbende lægge små nyheder ud, hvor alle kan følge med i livet på Odense Friskole.

Thomas/Thomas