Velkommen tilbage til et nyt skoleår!

Vores skole er lidt stille og kedelig, når den ikke er fyldt op med børn og unge – Det er den heldigvis nu.

SFO har sædvanen tro tyvstartet med åbning og det har været dejligt at se de yngste vende tilbage efter ferie.

I sidste uge har alle lærere og pædagoger været på arbejde og der har været travlhed med møder og forberedelse af året der kommer. Dejligt at være i gang og dejligt at kunne være sammen igen.

En særlig varm velkomsthilsen til vores nye elever og familier – ikke mindst til vores to nye klasser: 7.C og 10. klasse.

Vi har været spændte på, hvordan situationen omkring COVID-19 ville udvikle sig. Vi er naturligvis meget glade for, at vi har kunne starte op i det normale skema og så håber vi, at vi kan fortsætte sådan. Vi holder stadig afstand og vi er stadig ekstra omhyggelige med hygiejnen og rengøringen.

Skolen har ikke ligget helt stille i skoleferien. Vi har fået lagt nye gulve i et par klasselokaler og ordnet gulve forskellige steder i huset. Vores serverrum er blevet flyttet. Vores N/T lokale er blevet gjort større og vi har fået sat de sidste koldtvandshaner op. I løbet af det kommende skoleår forventer vi også at påbegynde renovering af pigeomklædning og pigetoiletterne i kælderen ved opgang C.

Her på hjemmesiden vil I fortsat kunne følge med i noget af skolens liv via små nyheder om nogle af de mange forskellige aktiviteter der er i hele huset.

Hvis man trykker på følgende link kan man se billeder fra den 1. uge: TRYK HER

Vi glæder os til et godt skoleår 😊

Mange hilsner Thomas & Thomas