100 dage i Børnehaveklassen

Siden skolestart i august har vi i børnehaveklasserne hver dag talt dagene. Snakket om, hvor mange dage vi nu har været i skole. Talt og talt til vi sidst i januar nåede til 100 dage i børnehaveklassen. 100 dage i skole betyder fest, børnene har længe glædet sig til 100 dages- festen og det blev en fantastisk dag.
En dag med sang og musik. Ballondans og popcorn – tæl til 100 spil. Cafe med flotte kager bagt og pyntet af forældre i klasserne.
Børnene lavede flotte portrættet af sig selv, som de ser sig selv nu, og som de forestiller sig, at de vil se ud, når de er 100 år. Forud for portrættegningerne havde vi en sjov snak om, hvordan gamle mennesker ser ud – rynker, gebis, ingen hår og mange sjove kommentarer blev det til.

Vi tæller videre og glæder os til at holde fest igen, når vi lige inden sommerferien har været i børnehaveklassen 200 dage. Vi glæder os til endnu 100 sjove dage som børnehaveklasser.