Cykelturnering – 7.kl.

Tirsdag d. 26. februar deltog skolens tre 7. klasser i cykelstævne på Thorvald Ellehammer Arena (Odense Cyklebane). Der blev dystet i 4 forskellige discipliner – 250 og 750 meter på tid, samt balancekørsel og præcisionskast på cykel. Det gjaldt om at samle flest point sammen til sin klasse og dermed komme i en eventuel finale. Det lykkedes desværre ikke for nogen af klasserne at kvalificere sig til finalen, MEN vi havde en fantastisk dag, hvor alle elever kæmpede det bedste de havde lært, blev udfordret fysisk og nød en dag ud af huset.

En stor tak til Cykling Odense for en fantastisk god og veltilrettelagt skoleturnering. Vi ser frem til at deltage i 2020, hvor vi går målrettet efter finalepladser.