Ny hjemmeside

Velkommen til vores nye hjemmeside, vi håber I synes godt om den.

For os er det vigtigt, at vores nye hjemmeside giver et spændende indblik i nogle af de mange aktiviteter, som foregår på vores skole. På vores tidligere hjemmeside savnede vi mulighed for at løbende at kunne fortælle om de mange spændende ting, der foregår. På denne nye side vil der jævnligt komme nyheder/fortællinger skrevet af elever og ansatte. Disse nyheder/fortællinger finder man under punktet “Nyheder”.

Ligeledes vil vi gøre os umage med at give et indtryk af livet på vores skole igennem billeder. En nyhed på vores hjemmeside er fx skolens billedarkiv. Her vil vi lægge billeder ind fra forskellige arrangementer og aktiviteter. Disse kan findes under punktet “Skolen i billeder”.

Ud over at vise livet på vores skole, er der nogle lovmæssige krav til hjemmesiden. Siden skal blandt andet vise noget ift. bestyrelsens arbejde, fagbeskrivelser, kontaktoplysninger mm – Dette findes naturligvis også på siden. Vores forhåbning er, at I vil finde det overskueligt og let tilgængeligt.

Vi glæder os til, at alle omkring skolen – elever, forældre og ansatte – får mulighed for at følge bedre med i dagligdagen, og at det kan være med til at øge oplevelsen af en større sammenhængskraft.

Thomas & Thomas