Friskolens 3.-4. klasser synger til Friskolernes Landsmøde

Den første weekend i maj afholdt Friskoleforeningen det årlige landsmøde på Comwell i Kolding. Knap 700 friskolefolk samledes til generalforsamling, kulturelle aktiviteter, erfaringsudveksling, god mad og festligt samvær, og til at kickstarte weekenden havde foreningen allieret sig de to dygtige korledere Trine Lund Sørensen og Johanne Elise Schack von Brockdorff, som står bag Friskolernes Kordag.

De to medbragte i samarbejde med musiklærererne, Kim Zeuner, Morten Vedel og Morten Holmegaard Odense Friskoles 3.-4. klasse, og børnen tog mod udfordringen, styrede nerverne og sang smukt og stærkt landsmødet i gang med hele tre sange.

Begejstringen var stor, og eleverne blev belønnet med flere minutters taktfaste klapsalver… og en sodavand 😉