Juledørskonkurrencen

For tre år siden så en ny tradition dagens lys på Odense Friskole og i år nåede denne nye højder.

I forbindelse med juleklippedagen bliver der i overbygningen konkurreret om at kreere den flotteste klassedørsjuleudsmykning, og fantasien og klippe-klistrehåndværket bliver sat i højeste beredskab for at løbe med den ærefulde titel.

Ideerne er mange og udsmykningerne meget forskellige, så den strenge dommerkomité, bestående af Lotte fra boden og Thomas Hestelund, var igen i år sat på en særdeles vanskelig opgave, da de skulle finde en vinder af en lækker gang Lotte-hjemmelavet risengrød.

Efter at have beset samtlige døre og voteret grundigt nåede de dog frem til, at årets pris måtte deles mellem to klasser, som hver især havde præsteret en meget individuel og udtryksfuld dør. Der var simpelthen dødt løb.

Så stort tillykke til 8.A og 10. klasse, som i fællesskab løber med sejren for ”Årets Juledør”