Mange elever fra Odense Friskole til OFF

I den forgangne uge har skolens 7.-8. klasseselever benyttet sig af muligheden for et møde med kortfilmgenren igennem Odense Filmfestival.

Her følger en beskrivelse af besøget som oplevet af to af vore nye elever fra 7c, Cecilie Kongstad Jensen og Bodil Bondegaard:

Vores oplevelse af filmfestivalen OFF

I mandags var 7.A, 7.B og 7.C på filmfestival inde i Odense by.

Vi synes, at det var en rigtig god oplevelse. Vi så fire film – en med en surfer, en med en youtuber, en med en lille pige på en prærie og en fornyet Romeo og Julie.

De havde alle meget forskellige handlinger, som vi synes gjorde filmfestivalen rigtig god og mere spændende.

Vi nød, at der var en, der forklarede før og efter, vi så filmene, så vi fik en intro til, hvad der skulle ske og hvad man skulle, når man var færdig med at se de fire film.

Vi synes, at det var en rigtig god filmfestival, som vi gerne vil opleve igen næste år, hvis vi får muligheden for det.