VM-kamp på storskærm i store sal

Så kom VM i gang, og da Danmarks kamp mod Tunesien kamp startede perfekt i forlængelse af skoledagen, lå det lige til højrebenet at arrangere et fodboldarrangement for alle interesserede børn og voksne.

Popcorn og saftevand i store mængder var del af holdopstillingen, og det kedelige novembervejr skudt til hjørne, da landskampstemningen spredte sig under den højlydte Odense Friskole-version af ”Der er et yndigt land”.

Hvert et spark blev fulgt og bemærket højlydt, og den gode dommer fra Mexico var vist aldrig i tvivl, hvis forsamlingen mente, en kendelse faldt ud til fordel for Tunesien!

Der var måske nok en anelse skuffelse over resultatet og det danske spil, men humøret og de rød-hvide farver blev holdt højt helt frem til slutfløjtet.